What?

Näe.
Jag förstår inte hur Aftonblaskan kan nominera Linda Rosing till Årets kvinna 2005. Då kan de lika gärna nominera mig också. "Bimbo-stämpeln har blivit suddig i kanten, och feminismen en platinablondin rikare". Eh, what? Go Lottie Knutsson, säger jag.

Och jag förstår inte heller hur Kristian Huselius fru tänkte när hon skulle "ta tag i situationen" efter hans eh, lilla snedsteg förra året. Vid den tidpunkten hade de en 6-månaders bebis och hon ville väl på nåt sätt inte splittra familjen. Men ändå. Och nä, det är inte ett dugg synd om Huselius om han fortsätter bli utfryst i landslaget i framtiden också. Man gör bara inte så som han och de andra gjorde. Någon slags mänsklig spärr måste man ändå ha, annars kan man lika gärna gå runt  och skjuta ihjäl alla man inte gillar. Men alla med sunt förnuft gör ju inte det och varför inte? Jo, för man har en mänsklig, normal spärr som gör att man bara inte gör det. Samma sak gäller här. Det är knappast normalt att vara tre killar på en full tjej. Det är inte ens särskilt normalt om alla varit nyktra och singlar. Annorlunda kanske ja, men ändå något man borde tänka efter två eller tre gånger innan man gör.
Punkt. Slut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback