Upp och ner.

Nu har jag fått såndär störd dygnsrytm igen.
Det är ingen ordning med föreläsningarna. Ibland börjar vi kl 8, ibland kl 13.
Och jag är inne i en bokperiod. Igår låg jag och läste till halv 4. Halv 4?! (Karin Wahlbergs böcker rekommenderas)
Och idag har jag inte druckit något kaffe alls. Har hittils varit skittrött hela dagen pga det men nu här om en liten stund när jag får kaffe igen så kommer jag bli jättepigg och vara uppe till halv 4 igen. Helt säkert.
Och eftersom jag var trött pga inget kaffe och skolarbete somnade jag på min soffa en timma i eftermiddags. Det är också en slags garanti för att jag kommer vara vaken till halv 4 inatt.
Dessutom är jag ledig imorgon. Kommer säkert sova till 12.43 precis som häromdagen bara för det. Det är visserligen väldigt skönt, men jag får så lätt dåligt samvete eftersom det blir mörkt ute bara efter tre timmar och det känns som hela dagen har gått. Hopplöst.
Och så fortsätter det...
Nädå, jag ska inte klaga. Det är gött.
Om ungefär ett halvår kommer jag förhoppningsvis ha ett jobb. Då blir det den gamla vanliga visan igen, upp och hoppa i ottan. Och då kommer jag definitivt klaga över det. Alltid är det nåt.

Korridorsfest på lördag. Kul!
Hoppas fransmännen är där, de var så roliga i fredags. De satt i allrummet och drack glögg och rökte hasch.
Doften som spred sig i korridoren har jag inte känt sedan vi var på studiebesök i Christiania, Köpenhamn i tvåan på gymnasiet och vår lärare med stor entusiasm och med armarna utsträckta utbrast: "Känner ni? Kääänner ni?!", följt av en lång inandning med näsan.

Kommentarer:
Postat av: K

Var du på studiebesök i Chris? Varför var inte jag med? Nu hänger jag inte med.

2005-12-07 @ 22:27:25
Postat av: Ida

Jomen då var du ju i Estland! Eller var du inte?
Läraren var i alla fall religionsläraren(!) Robert du vet, med cykelhjälmen.
Han tyckte att vi alla skulle fika på det skabbiga caféet i Christiania.
Vi sa nej.

Postat av: K

Ahaaaaa, då förstår jag! :D
Robert, ja herregud.

2005-12-08 @ 13:23:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback