Uhu.

Haha. Råkade komma över en sida där det fanns bilder på de här, Garbage pail kids. Någon mer än jag som minns dem?
Jag har två äldre bröder och båda samlade på de här korten i slutet av 80-talet. Fråga mig inte varför, men jag antar att de hade samma uppsving och fall under slutet av 80-talet som Pokémon och hockeybilder hade på 90-talet. Minns en semester på västkusten en gång då pojkarna köpte Garbage pail kids-kort för alla pengar de fick och mamma blev arg. Men ah, vad äckliga jag tyckte de var då. Jag var ju alltså bara fem-sex år och jag dog nästan varje gång jag fick syn på ett, vågade knappt titta. Uscha!

Kommentarer:
Postat av: linus

åh, vad roligt! de dr kommer jag också ihåg!

2005-12-13 @ 08:15:23
Postat av: K

Jag fick inte titta på dem, men ville så gärna!

2005-12-13 @ 11:13:00
Postat av: Ida

Haha ja, nostalgi är roligt...

Postat av: lilla ego

Jag minns dem tydligt och minns också hur poppis/inte poppis man var i skolan beroende på hur många och framför allt VILKA man hade! Jag hitta ett gäng när jag gick igenom en gammal kartong härom året och gav dem till en person som blev riktigt glad, så där som man bara kan bli när det är nostalgi med i bilden.

2005-12-14 @ 11:27:45
URL: http://stoppamigjuni.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback