Sträckläsning.

En sån här bokperiod har jag nog aldrig varit inne i förut.
Jag bara sträckläser och sträckläser bok efter bok. Sträckläsning går helt klart före mina promenader nu för tiden. Inte så stimulerande för konditionen men väl för intellektet.
Äh, jag är trött och det är kallt ute, så enkelt är det egentligen.

Nu läser jag
Odjuret av Anders Roslund. Det är nog den hemskaste bok jag läst på länge. Visst, när man läser baksidan förstår man ju att det inte är någon direkt trevlig bok, men det var mer detaljerat än jag trodde. Det är rätt hemskt när ens eget huvud spelar upp handlingen som en film. Särskilt när klockan är efter två på natten.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Jag tycker att du ska skriva recension på alla dina böcker!

2005-12-10 @ 15:52:46
Postat av: Mathias

Du ser väl på Nobelpriset ikväll? Dumt att det kolliderar med du-vet-vad klockan åtta... ;)

2005-12-10 @ 17:32:35
Postat av: Ida

Jenny: Njae, jag tror att jag är ganska dålig på bokrecensioner. Det är också svårt eftersom böcker kan se så olika ut i folks huvuden. Så några recensioner blir det nog helst inte. Men man kan ju rekommendera böcker, så kan man diskutera innehållet sen :-)

Mathias: Jag kollade lite på utdelningen ja, Prinsessan Lilian är så söt. Men festen kan jag tyvärr inte gå på i år, jag är bjuden på en annan.
Och det-där-andra får jag se reprisen på.

Postat av: Jenny

Jamen rekommendera då! Kom igen!

2005-12-11 @ 16:53:19
URL: http://www.jagjenny.blogspot.com
Postat av: Ida

Hm okej.. Alla Karin Wahlbergs böcker, Lasermannen och Katrina Wennstams böcker (men det vet du ju), och sen de som jag tipsade om till dig en gång när du skulle köpa en massa böcker.
Jag är egentligen ingen jätteflitig bokläsare, det går i perioder.

2005-12-11 @ 17:57:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback