Saccosäck.

Om jag, någon gång inom någon slags framtid, inte så särskilt snar, men ändå, planerar skaffa bebis så skulle jag precis som Bullen i ugnen - köpa en Fatboy.
Så himla mysigt med en jättestor, jättefin, jätteskön saccosäck. Man kan göra jättemycket med den, ligga i den, sätta den mot väggen så det blir en soffa m m. Jag skulle nog i alla fall kunna ligga där i flera timmar och bara göra ingenting. Bästa underhållningen vore ju förstås om man hade en bebis att vila ögonen på samtidigt, men där är man ju inte riktigt än.
Minns när mina kusiner hade ett par såna gamla saccosäckar, som var typ äggformade, i sitt tv-rum. Vi slängde oss på dem som sälar och låg sen där och krälade och hoppade och tittade på tecknad film hur länge som helst. 
Ska försöka komma ihåg detta till den dagen andan faller på. Hm ja, eller nåt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback