Populärkultur.

Och så lite populärkultur av varierande slag.

Haha!
Såg och hörde precis videon till Natasha Peyres och Brinkenstjärnas version på AC/DS's TNT. Vilken jävla slakt! Och tjejen som svalt ett par vattenmeloner sjunger ju inte ens.
Undra om min brorsa som är stort AC/DC-fan skulle bli glad av att få den här singeln i julklapp, eller om han skulle slå mig på käften?

Morgondagens "får inte missa":
Den norska talkshowen Först & sist som repriseras imorgon vid 14.10. Gäster är en Robbie Williams på topphumör och en Fredrik Strage som friar till sin flickvän i tv (måste läsa Strages bok Fans, den verkar cool).

Jag la min röst på att vi ska se 40-year-old-virgin imorgon på bio. Bara för att jag är tjej betyder inte det att jag inte tycker småsnuskiga killfilmer med pubertal humor är roliga.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback