Notes.

Minnesanteckningar inför kvällen:

- Inte dricka upp hela litern med vin. Inte så himla snabbt i alla fall.
- Endast köpa 1 st Xider christmas edition med mistel-apelsinsmak. Det är glitter i den också, som man FÅR dricka. Undra hur det blir när man kissar sen. Värsta stjärnfallet!
- Inte stå och prata sex med J's korridorskompisar. Kommer få ångest imorgon annars för att jag sa för mycket - det har hänt förr.
- Inte bräka på med småländskan. Folk häruppe förstår liksom inte när jag säger: "Förra året var jag i Nåååje och åkte skidor." De andra bara: "Åre?"
- Hålla mig utanför andras tjafs. Sist blev H arg på S som inte besvarade hans kärlek. När hon ville prata och reda ut sa han, bland annat: "Stick, ta inte på mig, du är äcklig." Då lackade jag ur och skällde ut honom lite. Så får man faktiskt inte säga, det kan ju inte hon hjälpa att hon inte är kär i honom. Man behöver ju inte vara elak för det. Håll käft och acceptera.
- Inga fylle-sms.
- Sova i min egen säng.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Jag tycker att det låter roligare att sova i någonannans säng!

Postat av: Ida

Jo jag vet! Fast jag är lite kluven i frågan egentligen.. Men för säkerhets skull har jag borstat tungan ordentligt också.
(ska man svara i sin egen blogg eller?)

2005-12-02 @ 18:44:22
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jennyigen

Jadå, man ska svara i sin egen. Det gör i alla fall jag. Och ta på dig fultrosor, då får man napp!

2005-12-02 @ 21:19:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback