Nobelprize.

Kollade inte så jättemycket på nobelfesten igår eftersom jag hade annat för mig.
Fick studera alla kläder och klänningar idag istället. Och trots att alla säger att Victorias och Madeleines klänningar var vita så var de inte det. De var gråa/silvriga. Bådas. Victorias var snyggast. Väldigt fint med den markerade midjan. Sen att de också måste ha 25 kg smycken samt en brosch med en bild på sin farsa är ju inte deras fel.



Och nu vet ju säkert de flesta av er inte hur min pappa ser ut, men han är sjukt lik Kungen. Den här bilden är väldigt slående. Synd att jag inte har något foto på min pappa på datorn så kunde ni sett själva.
Fast på deras bröllopskort är de ännu mer lika. Alltså back in 1976. Kungen och Silvia och pappa och mamma gifte sig nämligen på samma dag och korten är verkligen hur lika som helst. Dessutom är ju min pappa också jakt/skog-intresserad. Soulmates?



Kommentarer:
Postat av: K

Ja, victorias var ju helt klart snyggast!

2005-12-11 @ 16:01:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback