Mysdecember.

Åh, nu är det äntligen december.
Steg upp lite tidigare idag eftersom mina kamrater skulle komma hit och vi skulle arbeta lite på vårt grupparbete. Låg kvar lite för länge i sängen så jag hann inte äta frukost. Då kommer J och H inklampandes med nybakade frallor från mitt bageri härborta på hörnet. Ja, det är ju inte MITT bageri, men det ligger precis här vid det lilla torget och det är så mysigt och de har så himla gott bröd. Så vi inledde grupparbetet med en mysig frukost/fika. Tack för det klasskompisarna!
Vi fick en hel del gjort faktiskt och när de skulle gå började det snöa. Så fint, så fint...

Steg inte upp så pass tidigt att jag tittade på Julkalendern, vilket jag annars alltid brukar göra. Får inte glömma att kolla på den vid 18-tiden. Oh, sen är det Efterlyst. Whoa!
Har upptäckt att jag är rätt bra på att rapportera om vad jag ser på tv om kvällarna. Men alltså, jag är faktiskt en ganska sysslolös student i en stad där jag känner max sex personer, det blir en del tv faktiskt. Men jag läser böcker också så jag inte ska få fyrkantiga ögon för det har min mamma sagt att man kan få om man tittar för mycket på tv.
Fast imorgon ska jag vara social för då ska vi ut på Kåren. Jag har köpt vin.

Gungigaste jul-låten: Slade - Merry X-mas Everybody

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback