Mmm.

Jag vill ju inte skryta, men jag tror faktiskt att jag gör den godaste köttfärssåsen.
Det är specialkryddan från Stockholms Eter och Essensfabrik som gör det. Och så det faktum att det är jag som gör den.

Man kanske borde skriva om lite viktigare saker egentligen. Saker som gör mig upprörd, saker som är fel i samhället, skriva långa texter om hur jag egentligen mår. Det sista skulle jag i och för sig kunna göra, men det får bli en annan gång. Men det andra då?
Fast egentligen orkar jag fan inte bli upprörd.
Ja, Linda Rosing är som ett trafikskadat rådjur, det vet väl alla - man tycker kanske lite synd om det, men det får fan skylla sig själv och någon borde göra slut på dess (vårt) lidande. Läste nånstans att hon skulle göra en grej för Aftonbladets söndagsbilaga och dyker upp på redaktionen tillsammans med sin "nya" kille Ken vadhannuhette. Tro fan att Aftonbladet gör värsta historien på det då. "Åh, det är så synd om mig som är så jagad av pressen..."  

Nej, jag orkar verkligen inte lägga ner energi på dumma människor som gör dumma saker.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback