From here I can almost see the sea - David Gray

Är lite rastlös idag tycker jag. Ska nog åka in till den hysteriska rean (fast den är nog inte så hysterisk i lilla Värnamo) och se om jag kan hitta nåt att ha på mig på nyårsafton. Vi är tre stycken som funderar på att helt strunta i att vara med Värnamofolket och istället åka till Växjö och tillbringa tolvslaget på ett uteställe. Hoppas det blir så.
Jobbade igår. Och det var väl som vanligt skulle man kunna säga. Trevliga arbetskamrater, senila tanter och gamla flirtiga gubbar. Det enda som var lite speciellt var en man som såg jätteordentlig ut och var trevlig, han var visst psykiskt sjuk på nåt sätt och hade stuckit en kniv i buken på sig själv för ett par veckor sedan. Sorgligt. Men ja, inte vet jag, han kanske mådde bättre nu. Eller nåt.

Jag vill ha en digitalkamera också ju. En billig som är helt okej. Tips?

Idag lyssnar jag en hel massa på David Gray's nya skiva.

Kommentarer:
Postat av: K

Va synd att inte vi är hemma på nyår då ju!
Kunde firat hos oss.
Men men. Nu blir det Gbg istället. :)

2005-12-28 @ 15:07:50
Postat av: Ida

Ja, det var faktiskt synd. Sofie har ju bara en studentlägenhet på typ 24 kvadrat, hade varit kul att vara hos er. Men ni får det nog jättekul i Gbg ändå!

Postat av: isabelle

Åh. David Gray. Den vill jag också ha!

2005-12-29 @ 10:18:38
URL: http://bulleiugnen.blogspot.com
Postat av: Ida

isabelle: Den är jättebra! En såndär skiva där man tycker alla spår är bra.

2005-12-29 @ 12:00:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback