Friday night.

Idag har vi försökt grupparbeta lite. Kom väl en liten bit på väg antar jag, även om vi inte riktigt fick nånting konkret gjort. Men vi har i alla fall diskuterat, strukturerat och stolpat upp vad som ska vara med. Det är alltid nåt.
Ikväll blir det lugnt, jag vill mest sova och läsa bok.
Imorgon blir det avslutningsjulmiddag+bio. Fast vi ska inte äta julmat utan det blir, hm.. ja, vanlig mat.

J skickade precis lite bilder från korridorsfesten förra helgen. Notera väl den uppdukade grogg+vinbuffén som jag ser ut att äga. Vilken rolig kväll det var, skönt att slippa gå ut på krogen utan bara ha en "hemmafest" i en korridor där det kommer och går folk hela tiden. Nu när det är så roligt här skulle jag faktiskt kunna plugga här i nåt år till. Fast det håller ju inte eftersom de flesta jag känner här nu också kommer bli klara till våren.




Kommentarer:
Postat av: K

Jättesnygg! :)

Men är du alltså klar till våren? Jäklar vad snabbt! Och jag som inte har hälsat på en endaste gång.. :/

2005-12-16 @ 16:59:13
Postat av: Ida

Jamen kom till våren! Do it!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback