Add me people.

La, la, la, la och jag kan inte sova....
Har roat mig lite med att ordna över några personer från min ICQ-lista till min pyttelilla MSN-lista som jag knappt använder. Funderade ett tag på ifall MSN ändå inte är den nyaste och hetaste grejen för mig just nu. ICQ har liksom tappat sin charm eftersom alla bara frågar varför jag inte har någon MSN. Men jag har det. Har haft det hela tiden. Övergången kommer bli smärtsam, jag har insett det. Jag tror att anledningen till att jag varit en konservativ kärring när det gäller MSN är att tydligen alla har det. Ja? Och? Varför ska jag ha det då? Jag har varit jättenöjd med den lilla klick människor jag haft på min ICQ. Det är ju mina guldkorn. Créme de la créme. Och så är det lite nostalgi också. Jag menar, man har ju haft en del ljuva sommarnätter på ICQ. So sweet.

Nåja, jag skall göra ett försök i alla fall.
Så säg till om ni vill ha mig. På er MSN alltså.

Kommentarer:
Postat av: K

Varför skaffar du inte miranda och kör både msn o icq på samma program?

2005-12-19 @ 09:30:53
Postat av: Jens

Jag tänkte fråga samma sak, fast nu behöver jag ju inte det.

2005-12-19 @ 10:41:08
Postat av: Ida

Alla dessa nymodigheter...

Postat av: Ida

Men det var tråkigt, man ser ju inte msn-bilderna där ju. Eller?

2005-12-19 @ 11:46:04
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jens

Kanske inte. Kolla om det finns någon plugin för det.

2005-12-19 @ 13:45:01
Postat av: linus

jag har övergett min icq helt, känner mig som en svikare! :(

2005-12-20 @ 22:01:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback