Fotboll.

Hoppselihoppsan. Idag trillade det visst ner två biljetter till fotbollslandskampen på hallmattan. Vad lätt det var. Helt okej platser också.
Nu till funderingarna: Ska jag gå? Vem vill gå med mig? Eller bör jag sälja biljetterna och betala en del av min elräkning med det? Kommer Zlatan vara med?

Fan, det är ju VM snart och det är ju kul att ha sett landslaget spela innan det. Och nån brorsa vill säkert gå ifall ingen annan vill. Men det känns som ett smart alternativ att sälja biljetterna också. Fast blir det ja på sista frågan måste jag gå. Då finns det inga andra alternativ.


Är fortfarande förbannad över räkningen dock.

Kommentarer:
Postat av: Peter

hmm, jag kan tänka mig att anmäla mig som frivillig till att följa med, men bara om du bjuder på korv med bröd på matchen... :P

2006-05-08 @ 17:25:30
Postat av: Ida

Schyrre! Fast jag ska tänka på saken nån natt eller två ;-)

Postat av: Peter

haha, det var ju inte en total rådiss i alla fall.. =)

2006-05-08 @ 22:42:28
Postat av: baystream

sälj biljetterna! sälj! SÄÄÄÄLJ! :)

2006-05-09 @ 00:47:00
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com
Postat av: Ida

Peter: Såklart inte :-) Men det kan bli svårt att få ihop allt för min del iaf.

baystream: Men jag och Zlatan då?!

2006-05-09 @ 10:07:30
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Viktor

Du... jag känner typ Zlatan. bara så att du vet.

2006-05-10 @ 02:18:34
Postat av: Ida

Viktor: Ojdå. Men påstår inte alla i Skåne det? :-P

2006-05-10 @ 13:11:46
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback