El.

Alltså. Jag fattar inte. Fick en fucking elräkning igår. På drygt 900 spänn!
Det var visst mellanskillnaden på den el jag beräknat förbruka, alltså det jag betalt under året och det som jag faktiskt förbrukat. Idiotiskt system de har därborta på e.on måste jag säga. Fult namn är det också. Dumt att man ska få en såndär störd räkningarna när man minst anar det. Det sitter ju för fan en mätare i min källare. Det är bara att gå dit och mäta vad jag förbrukat så ska jag gladeligen betala det. Har inte nån jävel på det där företaget fattat att man kan göra så än? Kom inte med några sånadär överraskningar! Idioter...

Det finns bara ett sätt som de kan få mig att bli lite mindre arg och det är att ge mig två av de femhundra biljetterna till Sverige-Finlandmatchen på Ullevi 25 maj som de GER bort till sina kunder. Så ge mig två såna nu tack så är jag beredd att glömma det hela.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback