Min stora tjej.

Jaa, varför bloggar jag inte lite mer egentligen?

Nu har ju bebischocken gått över och min bebis börjar bli en liten tjej på 6 månader. Inte för att jag tycker det varit nån större chock faktiskt. Jag tycker det varit väldigt mysigt hela tiden. De gånger hon varit vaken på natten kan jag nog räkna på i alla fall två händer, alltså inte mycket (nappistoppningar räknas icke). Så ja, jag borde ju faktiskt ha tid att blogga lite nu igen. Trodde det skulle vara omöjligt, men det är rätt soft att vara mammaledig (nästa unge kommer garanterat bli ett HELL-vete)

Så. Vilka är kvar egentligen? Säg HEJ är ni snälla. Förresten ser hon ut såhär nu, så ni vet. Hon är en glad skit.


Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Jag hänger på! Gött att du är tillbaka!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback