Confession.

Kommer bli inlägg av varierande slag här, men mest om Alice kanske. Ty hon är mitt liv. Mitt allt.
Men ibland är jag lite dålig på att ta hand om mitt allt. För idag har hon rullat ur en säng där hon sov sin förmiddagsvila. Hon brukar alltså ligga på en gästsäng som vi har i gästrummet som är typ 30 cm hög. Det sa "dunk" följt av "jätteskrik". Fast hon föll iofs på ett täcke, men det sa doink i alla fall. Så jag känner mig värdelös som mor just nu, fast samtidigt lite impad över hur mycket hon kan rulla runt nu, flera varv liksom (fast jag trodde hon sov ju *snyft*) men mest värdelös. Annars är det bra.

(nu äre ju såhär va, att jag jobbar vanligtvis på en akutmottagning och har tagit reda på att nästan ALLA bebisar faller nångång för att liksom skrämma upp sina föräldrar (JOTACK), men att det oftast inte är nån fara för de är så mjuka och goa)

Kommentarer:
Postat av: Linda

600 per år! Bara från skötbord! Not good. Men trettio centimeter ned i täcke, då är det ingen fara med något annat än förälderns hjärta.. Kram!

2010-10-11 @ 21:00:37
Postat av: Linda

600 per år! Bara från skötbord! Not good. Men trettio centimeter ned i täcke, då är det ingen fara med något annat än förälderns hjärta.. Kram!

2010-10-11 @ 21:00:47
Postat av: Anonym

Men gud vad jag hetsklickar på skicka. //Linda

2010-10-11 @ 21:01:12
Postat av: Anonym

Men gud vad jag hetsklickar på skicka. //Linda

2010-10-11 @ 21:01:17
Postat av: Anonym

Men vafan!! Haha! Nu ska jag bara klicka en gång.

2010-10-11 @ 21:01:53
Postat av: Ida

Ja gud ja. Tänk, rätt ner i klinkergolvet ba'. USCH!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback