Mitt i natta.

Men jaja, det är väl såhär det får bli då. Ett inlägg i veckan typ. Det verkar som om jag har ett större intresse av att läsa andras bloggar än att blogga själv, för jag läser alla jag följer först och SEN bloggar jag, om jag hinner. Vilket nästan aldrig händer, som ni märker.

Det som hänt sen sist är att vi varit i Eskilstuna (förra helgen) och träffade min kurskompis sen Örebropluggtiden. Hon har en liten kille som är 3 månader äldre än Alice. Det var skittrevligt! Kidsen var adorable och somnade fint, en vid kl 19 och en vid kl 20 så föräldrarna fick äta middag och dricka vin och spela TP i lugn och ro. Härlish! Förutom den lilla indicenten då jag och kompisen fick ett blonde moment och seriöst tänkte svara Empire state building när det egentligen skulle vara World trade center. Räddade oss själva med att jag utbrister gång på gång: "Men building är ju singularis, det var ju två torn för faaan". I sista stund kom vi på det. Men det är glömt nu.

Den här helgen jobbade min sambo så jag och Alice drog till hennes mormor och morfar och hängde lite. Vi till och med sov över. Det är gött, för där finns det alltid någon annan, typ min mamma, som vill byta bajsblöjorna. Inte för att det är något problem annars, men ändå. Fast begreppet "Mina barn, andras ungar" har ju verkligen fått en innebörd nu vad gäller bajs, kiss, snor, kräks. Hehe.

För övrigt tycker jag allt lite synd om sambon som dök upp på jobbet en timme tidigare i söndags. Haha, åh han är ju så söt och förvirrad. Han var alltså på jobbet kl 04.45, käre tid det är ju mitt i natten. Vet att jag tänkte tanken i lördags, eftersom vi inte var hemma och vi har liksom inte pratat om det i veckan, att man ska dra bak klockan. Stackarn.

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Hahaha... Empire state building, fan vad dåliga vi var! Vi får skylla på vinet eller nått! Men kul hade vi iaf :)

2010-11-04 @ 08:08:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback