Mitt hus.

Just nu sitter jag i mitt hyreshus efter att ha vaknat av stampandet från våningen ovanför. Det är helt otroligt vad den kvinnan klampar runt. Jag hatar henne och längtar, längtar, längtar till slutet av maj då det blir flytt. Annars är det gött, sitter och käkar långfrukost framför datorn och lyssnar på webbradio P3 Mammas nya kille, otroligt roligt. Snart är det Tracks med Kaj Kindvall, nostalgi! Men det suger såklart apa att jag ska åka och jobba om ett litet tag och missar melodifestivalen med söta vännerna ikväll. Inte så mycket för melodifestivalens skull, utan för det andra.

Och här är vårat hus:



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Så du menar att även vi obotliga citybor kan tänka oss att rubba våra inbitna jag-ska-alltid-bo-i-lägenhet-principer när vi drabbas av kärleksbacillen? Det låter läskigt tycker jag! :D

Postat av: Ida

Haha, ja det verkar inte bättre hörru. Du lär nog märka det också sen. Grattis till magen! :)

2009-02-08 @ 10:50:43
URL: http://sunstroke.blogg.se/
Postat av: hall

världens finaste hus!! vad roligt, grattis :) tänk alla härliga rum du ska göra i ordning. vi ses väl där i sommar hoppas jag. kram kram

2009-02-08 @ 12:21:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback