Jodå, så atte...

Jomen nu är det så här, att i lördags när jag jobbade och Mannen var hemma och hade tråkigt så läste han igenom min blogg. Jajemänsan, dit har vi kommit nu. Eller ja, egentligen rätt så mycket längre. Men det kändes först lite... naket. "Va? Har du läst HELA?" Det verkade som att han tyckte den var bra, fick några komplimanger för att han tyckte jag skrev roligt och så. Kan ju tänka mig att han tyckte det var roligt att läsa under perioden vi höll på att bli tillsammans, det tog ju ändå ett rätt bra tag innan jag tinade upp, så att säga. Men nu!

NU!

Ja, nu är det så att vi ska flytta till ett rött hus med vita knutar till sommaren. Det är ju helt sinnessjukt kan tyckas, men det så, så rätt. Jag tycker nog att jag trivts ganska bra som city-tjej nu i ett par år, i Jkpg i och för sig, eh, men nu blir det andra bullar. Är inte helt övertygad om att alla mina vänner i stan tycker att det är ett sådär jättebra beslut. Men nu är det ju såhär, att jag, eller vi kanske jag ska säga, vill gärna ha hus innan man börjar med ett eventuellt familjeliv om ett par år eller så (med reservation för att allt inte går vägen som man vill). Så, ett rött hus med vita knutar i en liten by utanför stan med nästan sjöutsikt och ett par hundra meter till bad- och båtplats känns helt, helt fantastiskt. Det är faktiskt en look-a-like som hembyn där jag är uppväxt. Bilder kommer är kontraktet är påskrivet om två dagar.

Nattugglan, zany, lucy - jag kommer fortfarande hänga med ut på krogen (måste bara planera lite innan, eh..)

Kommentarer:
Postat av: Fröken Framtid

Behöver en mailadress till dig.

Postat av: lucy

ja, jag menar det!! (som på lördag t.ex....)

Grattis!

2009-02-03 @ 15:19:25
URL: http://melovelucy.blogspot.com
Postat av: A.

Aha. Så ett litet hus. Där ser man. Hund? Volvo?

2009-02-05 @ 17:15:39
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Ida

Lucy: Fan, fast jag jobbar ju ikväll. Dumma.



A: Volvo har vi redan, hund - njae... De dreglar ju bara.

2009-02-07 @ 12:06:21
URL: http://sunstroke.blogg.se/
Postat av: zany

Å vi kommer så klart ut å super hos er oxå! Å med "vi" menar jag åtminstone mig själv och förmodligen B eftersom det är jag som är Mannen i vår relation!

2009-02-09 @ 16:30:13
Postat av: Ida

Hahaha. När J hade läst hela min blogg tyckte han det roligaste var när han hade mest koll på hur länge vi hade varit tillsammans och jag skrev: jaha, det är tydligen han som är kvinnan i vårat förhållande.

2009-02-10 @ 10:58:17
URL: http://sunstroke.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback