Weey!



Idag firar jag att jag sålt min lägenhet och att allt verkar ha löst sig till det bästa efter en liten karusellåkning. Hallå, det är liksom taskigt att buda upp priset skitamycket om man sen inte vill ha lägenheten längre. Då kan det bli ka-ta-strophe och alla människor hoppar av på vägen! Försökte hela tiden intala mig själv att "ingenting är färdigt förrän papprerna är påskrivna..." igår, men ändå kan man inte hjälpa att tänka på vilka summor det rörde sig om. Men ja, det sket ju sig då som sagt. Men. Som tur var ville en kille verkligen ha lägenheten, så jag sålde den till honom. Det känns gött. Jag får tillbaka mina pengar och lite till. Slutet gott, allting gott.

Igår var jag och mannen och köpte en Magnumsoffa. Fy fan vad stor den är.
 Fast svart.

HÄR SKA BÖRJAS MED SAMBOLIV BANNE MIG!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback