Åh nej..

Jag blir bara förbannad, ändå kan jag inte sluta läsa. Vad är det för fel på mig?

Kommentarer:
Postat av: Berander

Du, det där var faktiskt riktigt jobbigt...

Visserligen är en sketen blogg rätt så långt ifrån en heltäckande bild av författaren, men ändå, det ger ju en slags bild och uppfattning.

I det här fallet känns det känns rätt så... tomt och innehållslöst kanske? Ytligt? Jag mår lite dåligt över att jag känner fördomarna hagla in och uppfyllas.

Fan. Ikväll är jag ensam hemma med barnen, så jag ska faktiskt ta tillfället i akt och gå och lägga mig i tid. Hoppas jag kan somna trots Rosings blogg.

G'natt.

Postat av: Ida

Visst är det märkligt. Ja, det finns säkert massor med fördomar och andra osanningar om just Rosing, skapad av tidningar etc, men här kommer ju all text från henne själv. Så, ingen rök utan eld antar jag. Jag blir bara så trött...

2008-05-10 @ 11:28:13
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback