Subfebril.

Alternativ rubik: Det är mest synd om mig.

Jävla as. Vaknade med ont i halsen igår och kände mig frusen hela dagen igår. Knaprade i mig ett par Alvedon och gick på after work-fika med tjejerna. Igår kväll kom subfebriliteten tillbaka. Subfebril är man om man ligger strax under gränsen för feber, typ runt 37,3 - 37,5°C. Där låg jag antagligen hela dagen igår och inatt. Idag har jag bara ont i huvudet och känner mig som liksom snuvig fast jag inte är det eftersom skiten ALLTID hamnar i mina bihålor. Varför är det så? Så jag går bara runt och har ont i huvudet och pratar nasalt. Det kan i och för sig i vissa lägen vara bättre än att snora som fan och hosta, det är ju lite äckligt. Men det är irriterande ändå.

Jag tänker ICKE låta detta förstöra min kväll och absolut ICKE imorgon då det är kalas i hembyn för brorsan och pappa som fyllt år i veckan, för då kommer också väldens bästa bebis och honom får man inte träffa om man är förkyld så därför kommer jag vara frisk imorgon. Så det så!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback