I love hjortron.

Jag tycker så mycket om lediga dagar tillsammans med mannen! Vi jobbar båda i helgen (lägger man sina scheman tillsammans är man ju som nästan gifta med varandra) så vi var alltså båda lediga igår. Prata flera timmar om lägenheten och om hur bra allting kommer bli sen, hur fint och mysigt vi ska ha. Sen åker vi och provsitter (läs: provhånglar. det var alltså bara vi i hela affären - lovar) soffor och bestämmer oss för en som är megastor! Och snygg (zany, det blir nog att vi köper en av din pappa och inte på det där andra stället). Lunch i solen. Barnvakt ett par timmar åt mannens brorsbarn och jag kan inte hjälpa det men det känns som nåt särskilt i magen att se mannen ihop med sina syskonbarn. Börjar tänka långt in i framtiden men hejdar mig väldigt snabbt. Nåja. Efter det blev det våfflor med hjortronsylt och det var så inuttabahelvete gott.

Iiih, jag längtar till tidig måndag morgon då mannen går av sitt nattskift och kommer hem till mig för då har vi ledig dag ihop igen. Yeah!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback