Onsdag liksom.

Fan, det är inge bra för min ekonomi att HV inte vinner. Särskilt inte när det är på hemmaplan. Vet inte om jag vågar spela på fredag faktiskt... Själva förlusten verkar jag i alla fall inte ta lika hårt som brorsan. Det var en del tjoande där ett tag. Inte bra för hjärtat. Men jag kan verkligen hålla med honom om kommentatorerna, vilka töntar. För det första så kivar de med varandra och för det andra far dom med osanningar i teve. Inte schysst! Vadå att inte HV hade några målchanser? De hade väl massor! Det var ju massa action sista kvarten. Och Kauppilas mål t ex (ja, det VAR mål. domarjävel). Jaja, det är många matcher kvar...

För övrigt har min syster tagit körkort idag. Lilla pluttan. Jag minns ju när hon föddes för sjutton, som jag brukar säga. Hon var så rolig när hon ringde för att berätta hur det gick till. Fick höra hela storyn, från det hon vaknade på morgonen till det var klart, in i minsta detalj. "Ja, och så gick jag till kafeterian och köpte ett äpple. Och så åt jag det. Sen gick jag till körskolan. Asså jag var så jävla nervös. Och sen..."

Annars vill jag att det ska bli helg nu. Saknar ju mannen hela tiden nu för tiden när han envisas med att jobba natt för då kan vi ju inte ses på flera dagar i sträck. Men snart kommer det bli andra bullar. Då kommer vi i princip gå in i varandra hela tiden eftersom vi ska bo ihop. Ida - en sambo. Vem hade trott det för bara 3-4 år sedan? Inte jag i alla fall. Måste säga att jag är väldigt nöjd över hur saker och ting är här just nu. Jag saknar ingenting. Den här sommaren kommer bli så jävla härlig.

Kommentarer:
Postat av: Jonna

Godnatt:)

Postat av: Teddan

Haha, friskt vågar hälften vunnet eller vad säger man. Linköping tar hem de här!

MVH
www.teddan.blogg.se

2008-04-09 @ 23:32:41
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: Helena

Ida.
Jag har alltid tyckt att du varit en klipsk tjej, men nu tycker jag att du spårat ur. HV är ett skitlag som inte förtjänar att vinna. Och om de nu skulle förtjäna det så kan de inte eftersom de är för dåliga. Jag gillar inte LHC heller, men allt går bra så länge de slår HV. Vilket lag som borde vinna talar vi tyst om, eftersom de klappade igenom totalt och blev ett skitlag de med. Inte lätt det här med hockey..
Lycka till med samboskapet!

2008-04-10 @ 10:11:52
Postat av: Ida

Haha. Men joo, visst förtjänar de att vinna. Det är ju ettan och tvåan från serien som är i final, mer rättvist än så blir det ju inte. Men jaja, jag har ju varit HV:are sedan 1994 iaf och då blir det ju så. Dessutom bor jag ju i Jönne nu! :)
Förresten, måste ju träffa N snart igen och se hur stor hon blivit! :)

2008-04-10 @ 11:44:23
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!

Vår dator kraschade för ett tag sen så alla mailadresser försvann.. :(

Skulle du kunna maila mig på [email protected] - håller på med min uppsats, och tänkte fråga om du vill svara på en enkät! :)

2008-04-14 @ 20:56:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback