Snark.

Jag somnade under Efterlyst, därför är jag pigg nu och kan blogga. Ifall någon undrade vad detta ryck kom ifrån.

På lördag ska jag dricka en så kallad Lennart. Eller två eller tre. En Lennart är vad det i den lilla drinkbroschyren på flygplanet ner till Cypern kallas om man blandar Xanté päronkonjak med Sprite och toppar med en citronskiva och en drinkpinne i plast. En Lennart. Så chartersvennigt. Ändå drack jag 2-3 stycken i det där planet. Det var hemskt gott. Nu måste jag komma på ett annat namn känner jag. Förslag?

Kommentarer:
Postat av: helena

Ragnar e också gott

2007-10-05 @ 07:10:51
Postat av: zany

En "ida" låter bra.

Postat av: Johan

Eftersom förnamnet är Lennart får du ju köra hårt på efternamn. Som Svahn, Jähkel eller varför inte Pettersson (min svärfar :) )

Personligen tycker jag att en Jähkel låter rätt ok.

2007-10-10 @ 14:56:46
URL: http://berander.spaces.live.com
Postat av: Ida

Johan: Det blev en "ida" eftersom varken zany eller den andra kompisen gillade päronkonjak. Inte klokt säger jag, det som är så gott!

2007-10-10 @ 16:13:58
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback