Mäktish glass va.

Ouff!
Ben & Jerry Chocolate Therapy är ju helt sjukt nyttig för mig just nu när jag är sådär frustrerad över att det är jobbigt på jobbet och att jag tycker att det just nu tar över för mycket av mitt vanliga liv.

Svälj dina frustrationer!

Vem vill inte trösta sig med choklad? Vetenskapen kan nu intyga vad vi redan vetat sen länge: Mumsande av choklad frigör ämnen som gör dig lycklig.
På det viset fungerar Chocolate Therapy som den smaskigaste av mediciner. En trippeldos i form av kraftig chokladglass, rejäla bitar av chokladkakor och mörk chokladmousseglass borde ge dig ett rejält skydd mot allehanda våndor och frustrationer.
Intages med fördel i riklig mängd i bekväm halvliggande position. Låt smälta långsamt på tungan och känn hur chokladlyckan fyller din kropp.

Jo, jag tackar jag. Hoppas verkligen att det lugnar ner sig på jobbet snart. Annars kommer jag bli tjock(are).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback