Blä.

Fan. Jag har varit irriterad i två dagar nu. Rörigt på jobbet. Chefen har ingen koll på nåt . Ingen ordning och reda alls. Och jag känner verkligen inte för att reda upp saker och ting när hon har gjort fel och jag känner verkligen inte för att jobba sju dagar i rad bara för att hon skyller ifrån sig på att jag inte kollade schemat ordentligt när vi faktiskt kollade på det tillsammans! Fan. Nu blev jag irriterad igen.

Ikväll blir det Jonas Gardell med mamma, brorsan och svägerskan. Förhoppningsvis är jag inte irriterad då. Men jag tror det kommer att komma tillbaka på lördag morgon. Men förhoppningsvis är det borta igen till barndopet i Växjö på eftermiddagen. Sen lär det komma tillbaka.

Blä.

Kommentarer:
Postat av: A

Hmm... Annars är ju Gardell en källa till irritation ;-)

Postat av: Ida

A: Det återstår att se. Jag har ingen direkt uppfattning om honom, men jag tror att jag gillar han. Eller så slår jag sönder min lägenhet inatt.

2007-11-16 @ 10:22:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback