Trött, tröttare, tröttast.

Karatefylla deluxe. Jag säger inget mer. Det är förmodligen lite halvtöntigt att blogga om hur full man har varit, men igår var vi riktigt kalas. Jag tror att jag och zany var värst. Men hon är bäst. Alla andra som var med igår är också bäst även om jag inte såg röken av dem på hela kvällen. Och jag var grymt charmig igår faktiskt, trots att mängden och hastigheten på det jag drack kunde motsvaras med att inta alltsammans intravenöst.
Nu är jag helt slut. Helt. Slut. Dessutom är jag på jobbet. Men är ganska glad ändå. Ska be om en påse med dropp tror jag...

Kommentarer:
Postat av: lucy

mycket möjligt att jag var sämst. ska aldrig hända igen... MYCKET impad av alla dina bravader dock :)

Postat av: Ida

Nää, du var också bäst. Men det känns inte riktigt bra att du bara träffat mig när jag varit askalas. Du borde få se en annan sida också. Jag dricker inte alltid sprit och dansar. Faktiskt. Nästa gång är vi nyktra båda två tycker jag :)

2007-05-29 @ 00:23:07
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback