Skit i det.

Eeuw.. Värst idag har varit att det kommit in människor med vinterkräksjukan (sprita händerna var femte minut!), knarkartanten som berättade hur hon fick sin hepatit C (blä) eller när jag skulle leda in den blinda mannen till väntrummet, fick honom att gå in i en stol och sedan frågade om han ville sitta vid tv:n (fast jag räddade situationen snabbt med att säga "eh, ja du kan ju lyssna på den")

Men det verkar bli jul ändå. Om någon timme drar jag härifrån för några lediga dagar med familj och grejer imorgon och ut med de gamla polarna på juldagen. Ja, det vanliga ungefär.

GOD JUL PÅ ER MINA VÄNNER!

Kommentarer:
Postat av: Dr S

God Jul!!!

Postat av: Björnen

God jul!

2007-12-25 @ 13:06:18
URL: http://espressoforsjalen.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback