Seriöst.

Varför Gud i himmelen gav jag min msn till bonden? (notera väl att han heter Svensson)

Svensson säger:
kommer du ihåg något av kvällen då?

Ida säger:
haha, jadå. jag är en redig och ordentlig tjej, jag skötte mig i lördags
Svensson säger:
hehe okej

Svensson säger:
då komemr du ihåg att du pratade me mig å så?

Ida säger:
såklart jag gjorde

Ida säger:
men det gjorde kanske inte du?

Svensson säger:
jodå

Svensson säger:
du kunde t o m bjuda hem mig om inte din syrra hade varit där

Ida säger:
hehe ja just det, den risken hade varit större om inte hon varit där. verkligen.

Svensson säger:
jaså

Svensson säger:
varför det?

Svensson säger:
hehe

Ida säger:
man vet aldrig

Svensson säger:
men det hade väl gått fast hon hade varit där?

Ida säger:
haha, näe det tror jag inte.. det är en väldigt liten lägenhet

Svensson säger:
jaså

Ida säger:
upp och jobba imorgon eller?

Svensson säger:
japp, det ska jag

Svensson säger:
vad hade vi gjort då?

Ida säger:
hemma hos mig? ja inte vet jag

Svensson säger:
jaså

Svensson säger:
inget du va sugen på då?

Ida säger:
sova antagligen

Svensson säger:

jaså, inget annat?

Vad är det med han? Märk väl att han inte noterade ironin eller att jag försökte glida in på annat ämne med jobb, men det var tydligen inte populärt. Snart frågar han väl om jag har bilder på mig själv att skicka och vad jag använder för slags trosor. Det är verkligen inte såna signaler jag sänder ute på krogen. Det är fortfarande på det viset att det är jag som är normal och alla andra som är konstiga.
Jag blir bara så förvånad varje gång.
Måste sluta bli det snart.


Kommentarer:
Postat av: Christian

De vad då fan vad det snackades om trosor i vart och varannat blogginlägg nu för tiden. Jag försökte fånga din uppmärksamhet genom att blogga om kalsonger, men det var dömt att misslyckas förstår jag nu efteråt.

Postat av: Mathias

Haha, my God! Jag dör!

2007-04-17 @ 06:28:11
Postat av: Ida

Postat av: Ida
Christian: Haha. Åh, förlåt mig så hemskt mycket. Men vad ska jag göra då? Det blir inga bilder i alla fall. Inte i min blogg.

Mathias. I know..

2007-04-17 @ 08:34:17
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Christian

Vi skulle byta bilder via mejl. Ju!

Om man inte har raggat/flirtat/whatever via MSN/ICQ/AIM/whatever ska man då inse att man är gammal?

2007-04-17 @ 10:10:09
URL: http://snowracer.se
Postat av: Ida

Christian: Jo, jag vet. Men jag blev ju generad :) Och åh, tänk vad pinsamt det skulle bli om vi råkade mötas på gatan sen.

Och angående det andra - Nej, det tror jag inte. Jag tror snarare att det är ganska sunt. Det är ju skillnad på att föra en konversation och att ragga på t ex msn (se ovanstående blogginlägg). Dessutom finns det ju många andra sätt. Eller så är jag också bara gammal...

2007-04-17 @ 12:39:23
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Zany

Kan inte annat än skratta. Men var inte allt för hård. Det e inte lätt att va bonde...eller 21 menar jag. Jag vet, jag e ju trots allt bara 19!

2007-04-17 @ 15:06:18
URL: http://zany.blogg.se
Postat av: Ida

Zany: Ah, just det. Tänk vad många busschaufförer det finns ute i världen som du kan lura ;-)

2007-04-17 @ 22:32:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback