Men gud.

Idag har jag funderat lite över hur jag i lördags natt kunde stå och slösa så mycket värdefull tid med att stå och prata med en 21-åring från Unnaryd som stod och babblade om lumpen och när han varit i slagsmål på krogen. Den dialekten han hade gjorde ont i mina öron trots att jag vet att min egen dialekt inte ligger så jättelångt ifrån. Men allvarligt. Så jävla... bonnigt. Fan, jag skulle ju gå och leta reda på han som råkade bjuda mig i baren lite tidigare. Han hette Fredrik, var definitivt inte 21 och pratade inte som en bonde. När bonden till slut började ta på mig sa jag med bestämd röst: "Nä, nu får du sluta prata för nu ska jag gå hem och sova för jag är faktiskt mycket äldre än dig, kvinna och så har jag inte gjort lumpen. Vi har ingenting gemensamt." Sen gjorde jag det och vaknade med världens skavsår. Det är likadant varje år så fort nya vårskor ska på. Men fint är det.

Kommentarer:
Postat av: Zany

Hellre skavsår från najsiga skor än sunkiga bönner!

Lätt!!

Postat av: Ida

Zany: Hahaha, fan vad snuskigt. Typiskt dig.

2007-04-17 @ 22:33:39
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback