Grr.

Fan också!
Jag hatar alkisar. Hatar dom. Idag gjorde dom så att jag kom 20 minuter för sent till jobbet. Jag klev på min vanliga buss men satte mig lite längre bak eftersom det var ganska fullt och det fanns 3-4 barnvagnar lite överallt. På platsen där alla stans alkisar brukar hänga stiger det på 4-5 stycken och sätter sig där jag sitter. Helt plötsligt är jag omringad. Och det börjar lukta sprit och äckel och de pratar så högt att de hörs trots att jag höjer volymen på min mp3-spelare. Försöker stirra ut genom rutan men känner de andra passagerarnas stackars tjej som måste sitta där-blickar. Jag får panik men väluppfostrad som jag är försöker jag härda ut åtminstone en hållplats istället för att demonstrativt resa mig upp och sätta mig någon annanstans. Men jag klarade inte det. Var bara tvungen att gå av, ut i friska luften. Fick lov att ta nästa buss istället.

Hatar dom.

Kommentarer:
Postat av: baystream

och du gjorde rätt! ta ingen skit! varför sitta å lida när det går kliva av liksom? kram!

2007-04-18 @ 21:01:58
Postat av: Ida

Ja men faan så irriterande att jag var tvungen att komma för sent bara för det. Jävla dom!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback