Det blev ju lite billigare också.

Det är bra att bo här.
På en promenad som tar ungefär tio minuter i fint väder (kunde ju gått längre men orkade inte, känner att jag gjort mitt för denna veckan) kan jag plocka upp två dvd-filmer, popcorn, cola light och kebab. Alldeles själv. Inget "Får jag låna bilen?" eller "Nä, bensinpriset är så högt och tänk på slitaget på bilen, vi åker inte in till stan i onödan. Ta en banan istället."
Tråkigt nog sa jag kebabtallrik när jag ringde men kebabsallad när jag kom dit så jag blev utan pommes. Fan det var ju dom jag skulle kunnat mörda för, det var ju dom jag tänkt på hela dagen. Fast nu känns det rätt bra. Sallad istället för pommes har ju verkligen ingen dött av.

Och just det.
Jag måste komma på nåt sätt att manipulera naturen så att trädet utanför min balkong inte får några löv nu till våren. I så fall har jag kvällssol ganska länge. Fast jag tror nog att min balkong kan vara ganska trevlig att sitta på när man är på väg ut efter en varm dag i solen. Då vill man ju inte ha annat än skugga och svalhet.

Kommentarer:
Postat av: goliat

varför är du tacksam för att du inte är kristen

2007-04-21 @ 22:05:24
Postat av: Ante

Du! Kommer du på något bra sätt att se till att trädet inte får några löv får du gärna höra av dig. Jag har nämligen exakt samma problem. Och det är stor risk att jag kommer försöka såga ner det där j*vla trädet på fylla annars...

Postat av: Ida

goliat: Haha. Av ganska många anledningar faktiskt.

Ante: Jag kan låna sågen efter dig i så fall. Fast först vill jag nog titta på när du får ner ditt.

2007-04-22 @ 11:49:55
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback