Spännande värre.

Jag slog över till fyrans valvaka efter att en liten pojkspoling på svt i för stora glasögon försökte intervjua en fylletant som skulle in och rösta klockan 19.59.59. "Ehhh, hehe, ööh, jag som är så snygg vill vara med i teve." Näe. Dessutom är Bengt Magnusson och analytikerna på tv4 är mycket mer behagliga att lyssna på än den där upphetsade västgöten.

Spännande att det är så jämnt. Mamma, som är lite engagerad i centerns kommunpolitik i min hemstad, och min lillasyster, som är med i CUF, sitter på Harrys i Värnamo och har valvaka. De är glada samtidigt som de biter på naglarna.

Själv vet jag inte så noga. Jag känner mig rätt neutral. Jag har gått tillbaka till hur jag kände förra valet: "Jaja, det blir nog bra med det..."


(jag har inte avslöjat här hur jag röstat och bara för att halva min familj är C betyder inte det att även jag är det)

Kommentarer:
Postat av: Schnauzerin

Meh! Ida säg då!

2006-09-17 @ 22:31:54
Postat av: Ida

Schnauzerin: Nope, icke! Never. Nej. Fast om du följer med på Marit så kanske.

Postat av: Schnauzerin

Plz!!!

2006-09-18 @ 18:13:55
URL: http://rod.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback