18/11.

Just det ja. Det är officiellt nu. Det blir inflyttningsfest 18/11. Artonde november. 18 november.

Det är rätt långt fram men förhoppningsvis kan folk planera in det lättare då. Och jag behöver inte stressa med att måla köksluckor, sätta upp gardiner eller montera lampor. Det blir inga handskrivna, färgglada inbjudningskort heller utan de som vill och kan komma får komma. Och de jag inte vill ska komma pucklar jag ut i trappuppgången. Sådetså.
Problemet blir sovplatser. Alla människor kommer ju så himla långt bort ifrån. Det kommer komma max två personer från den här stan, vart ska jag göra av resten? L har tjingat soffan, hon var jäkligt snabb på det. J får min extrasäng som tack eftersom jag vaknat i hennes soffa i Örebro många gånger. Sen har jag 39 kvadratmeter golv som man kan få utnyttja på vilket sätt man vill. Hittar man nån på festen man vill hångla med kan man få sova i badkaret. Där får det plats minst två personer. Inga kvadratmetrar får gå till spillo här inte.

Nej, men allvarligt talat. Det är ju rätt många jag känner som läser här och vill ni komma är det bara att säga till. Jag kommer med all sannolikhet säga att det vore jätteroligt.

Kommentarer:
Postat av: K

Ska försöka kolla upp sovplats alternativt om någon vill köra från Vmo.. Men jag vill jättegärna komma!!

Postat av: Helena o bäbisen

Jag kommer åxå, fast behöver ej sovplats. Kan tom vara chaffis åt några=)

2006-09-25 @ 18:04:02
Postat av: Schnauzerin

Jag vill komma! MEn jag vet inte om jag kan (som vanligt... jag veeet Marit och jag som liksom älskar henne). Men förhoppningsvis kan jag & Mr Fnula kanske komma till dej då!

2006-09-25 @ 19:09:03
Postat av: Mort

Jag kan dela soffan med L, det är lugnt ;-)

2006-09-25 @ 19:55:36
Postat av: Linus

Mort. soffan är MIN. min och bara min! här ska inte delas ;)

det ska bli så skoj.

förresten Mort. om jag hånglar med nån så är badkaret mitt ok ;)

2006-09-25 @ 22:38:02
Postat av: Ida

K: Ja, det får planeras vidare på det framåt. Ska försöka ta reda på vilka från Vmo som kommer.

Helena: JA! Bäbisar i stora, fina magar är särskilt välkomna!

Schnauzerin: Du är i alla fall hjärtligt välkommen. Både i november och nästnästa vecka :-)

Mort och linus: Ja, ni får väl slåss om soffan då. Kanske om badkaret också.

2006-09-26 @ 12:32:31
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback