Ut?

Men hörrni. Om man nu känner för att man måste hångla på min inflyttningsfest vet jag ett ställe man kan gå till där man får hångla varje gång om man vill. Köttmarknadsstället heter det.
Det vore faktiskt rätt så bra. Då kan jag fortsätta vara vän med mina grannar och vi slipper trängas alltför länge i min lägenhet.
Fast å andra sidan kanske inte H med bäbisen vill gå ut. Och jag gillar ju hemmafester. Det är bara så tråkigt att man måste skruva ner musiken vid kl 23. För knacka på min dörr, det kommer de garanterat göra i det här huset om man spelar hög musik efter anslagen tidpunkt.

När jag precis flyttat in började min ena granne borra jättehögt vid kvart i åtta på kvällen. I entrén står det att högljudda reparationsarbeten inte får utföras efter kl 20 på vardagar. Fem över åtta plingar det på min dörr och en liten jävla tant frågar: "Är det du som borrar?" Där trodde hon att hon hade mig minsann, men icke! "Det är nog hon den där nya..."

Men vad säger ni? Ut eller inte ut?


Kommentarer:
Postat av: K

Jaha, i min värld är det alltid fest = förfest + utgång.. eftersom lägenheter blir trånga och grannar störs.. Men det får ju självklart du bestämma! Jag vill gå ut för att det är kul, köttmarkshångla är inget för mig ju.

Postat av: K

Fan också. Såg nu att 6-nationssittningen är 18e. Så jag måste tyvärr banga på din fest.. :( Denna sittningen är den enda jag går på och det blir därför den allra sista sittningen för mig.. Tråkigt att det krockar!

2006-10-18 @ 10:40:40
URL: http://bubbelbubbel.blogg.se
Postat av: A.

Äh, tryck upp en lapp i porten om att du ska ha fest och det kommer bli lite livat... sen kör ni på... :-)

2006-10-18 @ 14:37:53
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: linus

jag är på ut. kan jag hångla upp nån liten pojk. inga gamla getter som Mort ;)

2006-10-18 @ 18:04:20
Postat av: Mortponken

Jag hatar dig också, L.

Jag är mest på in, tror jag. Like the cosy feeling. Men visst, ut går la bra det med, bara jag får sova med L sen.

2006-10-18 @ 21:06:50
URL: http://www.passionsfrukt.nu/tankar/
Postat av: Ida

K: Attans! Men jag förstår det givetvis :)

A: Eller så skiter jag i det helt. De får bli hur arga de vill. Springa ifrån en rullator borde t o m jag klara av.

linus: Getter är ju söta.

Mortplutten: Äsch, ta inte åt dig. L är mest inne på lammkött nämligen.

2006-10-19 @ 10:24:51
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: linus

jag känner att jag måste försvara mig... de senaste 3 har varit (ordning, nyast-sist) 24-22-25 hade en liten svacka där i somras men det har ordnat sig nu. men när nån över 25 (utom Mort som hatar mig) raggar på mig, kanske jag kan tänka mig ett undantag. om han är snygg såklart ;) (om jag bara ska hångla menar jag, need no brain for that)

2006-10-19 @ 17:04:59
Postat av: Mort

Jag är ju då inte snygg. :(

2006-10-22 @ 12:28:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback