Patience.

Satt i lugnan ro och drack kaffe och lyssnade på Lantz i P3 (hata Josefin Crafoord) då plötsligt en skitbra låt kom. Ojojoj, tänkte jag. Jag vill ha mera! Vilka är dom, var kommer dom ifrån. Ge mig mer!
Sen sa dom var det var för låt.

Take That's nya låt Patience.

Take that?!

Jag gillade ju inte ens dom när jag gick i mellan- och högstadiet. Fast när Robbie sjöng Back for good på Ullevi i somras var det ju väldigt bra...
Min pojkbandsera sätter alltså fart vid 23 års ålder. Schysst! Fast de verkar ju ha vuxit till sig lite nu.




Dessutom är det otroligt irriterande att jag nu inte hittar låten nånstans heller. Grr.

Kommentarer:
Postat av: A

Hmm... Ibland kommer man på sig själv. Sitter och sjunger med i Martin Stenmarcks nya :-)

Men du, Crawfoord är faktiskt rätt bra i radio tycker jag, eller klart bättre än i TV. Tyvärr är Lantz lite skrikig ibland :-)Sen är hon söt. Crawfoord alltså...

Postat av: Ida

A: Jag gillar Stenmarck endast av den anledningen att han har Ida tatuerat på sig. Som jag har väntat att en man ska göra en sån sak... Och ja, jag vet att han menar mig och inte hans dotter.

Näääe. Jag tycker tvärtom :) Det är bäst när Annika är elak mot henne. Från i våras:
Josefin: "Åhh, jag älskade tidningen En ding ding värld. Den var verkligen så himla sjuuukt braaa."
Annika: "Josefin, när En ding ding värld lades ner flyttade redaktionen in i ditt huvud."

2006-10-13 @ 14:29:39
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A.

Vem skulle han annars mena? Aldrig sett mitt namn tatuerat på någon alls.. Man eller kvinna. Bittert :-)

Hehe. Det var riktigt kul :-)

2006-10-13 @ 14:59:38
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Ida

A: Han sa själv nån gång att han menar sin dotter, men så är det ju inte. Såklart :)

2006-10-13 @ 15:16:27
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A.

Klart han var tvungen att säga det. Annars blir ju lilla Hanna sur :-)

2006-10-13 @ 16:29:06
URL: http://a-funderar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback