Aj aj.

Det blev lite utav ett fylleslag igår på min brorsas födelsedagskalas i Växjö.
Vin till maten, fulsprit som brorsan köpt på nån båt och så päronlikör. Aj aj aj. Mamma spillde kaffe i soffan, den andra brorsan höll låda så att lillasyster skrattade tills hon nästan dog och jag, brorsan, hans tjej och pappa beställde biljetter till Thomas Di Leva nästnästa vecka. Ja. På fyllan.
Pappa: "Jo jo, kom igen. Jag vill visst följa med. Jag gillar Di Leva." Pappa idag: "Du. Beställde vi några biljetter igår eller? Eh, okej. Ja, då får vi väl gå då."

Kommentarer:
Postat av: Jens

Haha! Du får fixa en DiLeva-t-shirt som farsan kan ha på sig till spelningen nu.

2006-10-01 @ 19:09:52
Postat av: Angelica

Så galet! men kul! :)

Postat av: Mathias

Hejdlöst kul :) Haha, du skulle sett nån jul sen när mormor drack två glas vin efter ett liv av avhållsamhet. Då var det drag på gamla tanten :)

2006-10-01 @ 21:35:07
Postat av: Christian

Familjen är värst.

2006-10-01 @ 22:40:05
URL: http://snowracer.se
Postat av: Ida

Jens: Självklart!

Angelica: Vi får väl se nästnästa vecka :)

Mathias: Haha.

Christian: Men också bäst :)

2006-10-01 @ 23:03:00
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback