Lördag liksom.

Eftersom jag har jobbhelg den här helgen är det bara att komma hem för att i princip gå och lägga sig igen eftersom jag jobbat ikväll och ska jobba imorgon bitti. Man får inte mycket redigt gjort, så att säga.
Fast jag är glad för att den där festen som jag trodde att jag missade inte blev av, då gör det inget längre.

Nu är det svt:s skräckfilmsnatt. Ska nog kolla lite även om jag nu på gamla dar inte alls gillar att se läskiga filmer. Ensam, that is. Fast Exorcisten är ju knappast läskig. Bara konstig. Nästan lite rolig faktiskt.

Kommentarer:
Postat av: baystream

meeeen...exorcisten är ändå läskigast av de tre filmer som svt valde att visa. varför körde de inte "halloween" egentligen? kraam!

Postat av: Ida

baystream: Haha, nääe. Jag tycker det är jätteroligt när ungen freakar ur och skriker fula ord.
Men det var nån annan kanal som visade När lammen tystnar, DÄR snackar vi läskig film...

2006-11-06 @ 13:20:41
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: egon

jag såg faktiskt exorcisten för första gången i lördags and I liked it. fast jag i vanliga fall avskyr skräck...

2006-11-09 @ 11:11:33
URL: http://egoegon.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback