Uppsats.

Imorgon är det min sista dag på Örebro universitet. Känns både lite sorgligt och helt naturligt. Först ska vi ha opponeringar på våra B-uppsatser, sen ska jag ha ett tårfyllt farväl av mina tre söta klasskompisar. Fast vi ses nog ganska snart igen. Vi kommer verkligen inte tappa bort varandra i alla fall.

Apropå vår B-uppsats kan jag, för att skryta lite, berätta att mammas väninna som är enhetschef på en klinik på Karolinska i Stockholm jättegärna ville ha en kopia av vår uppsats när hon var hos mamma och hälsade på i helgen. För att hon tyckte den var så bra och att hon kunde använda den för att motivera sina läkarsekreterare och annan personal att använda diagnoskodning mer och mer. Cooolt. Vi är bäst.


Kommentarer:
Postat av: K

Wow! Va kul! :)
Duktiga du!

Postat av: Ida

K: Jag vet! Och det gick skitbra idag! Vi blev godkända och han ska fundera en vecka till på vilka som får VG. Kanske, kanske, kanske...

2006-05-30 @ 15:12:03
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback