Da Vinci.

Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg och ser Da Vinci-koden när jag är hemma i helgen. Fast biobiljetterna kostar hundra spänn. Rena rånet! It better be worth it... 
Egentligen är det inte så mycket för boken som jag vill se filmen. Eller jovisst, boken är ju riktigt bra, spännande och intressant, men jag hade nog tyckt den var ännu mycket mer superbra ifall den inte redan var så hypad när jag läste den. Jag hade nog lite mer förväntningar än jag trodde att jag skulle ha. Men nej, de största anledningarna till att jag vill se filmen är dels för miljöerna i Paris och för skådespelarna. Både Audrey Tautou och Tom Hanks tillhör mina favoriter. Tom Hanks har jag alltid gillat på nåt sätt.

Audrey Tautou ja, hon är ju underbar. Ikväll är det en fransk thriller med henne som heter Vansinnigt förälskad, eller À la folie.... pas du tout.


Kommentarer:
Postat av: baystream

nej, gick vansinnigt förälskad igår? vaffan, jag skulle ju se den! oh shit. jag har insett hur mkt jag kommer att missa i sommar. men det är ingen idé att börja noja över det. kram å hångel!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback