Swosch.

Fan, jag är så jäkla bra på att sova. Minns att vi var i Kumla, sen swischade alltihopa bara förbi, HallsbergswoooschMotalaswooosch... Hade det inte varit så att Mjölby var slutstation hade jag definitivt missat det. Skönt att tiden gick så fort i alla fall.   

Fick precis en trisslott av min far som eh, välkomstpresent. "Ja, du skulle behöva lite extra pengar så som du håller på..." Vad han nu menar med det är jag inte riktigt säker på, men jag vann i alla fall 50 kr. Pappa: "Ja, jävlar! Och jag ska vinna skitmycket på hästar i kväll sen också. Vänta bara." "Visst Bengan, visst", sa jag bara. 

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Jag vann 50 drachmer igår på triss. Enligt trissregeln (reinvest all

2006-03-12 @ 01:44:09
Postat av: Mathias

Jag vann 50 drachmer igår på triss. Enligt trissregeln (reinvest all

2006-03-12 @ 01:44:56
Postat av: Mathias

ookej, jag är ledsen. jag sabbar din bok. vad jag försöker skriva är "Jag vann 50 drachmer igår på triss. Enligt trissregeln (reinvest all TECKNETFÖRMINDREÄN 100 kr) så tjackade jag tvenne nya som tyvörr inte gav ngn vinst... jeje.

2006-03-12 @ 01:45:52
Postat av: Ida

Haha. Jaha. Men ja, det brukar ju vara så. Förjävligt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback