Grr.

Är hemma i lilla byn nu. Nyss lyckades jag duscha och åstadkomma en värstish översvämning i badrummet. Självklart blev allt det blöta endast mitt fel. Efter en attack i ungefär den här ordföljden: "Men för helvete jag bor inte här och jag är jävligt glad för det för hur skulle jag kunna veta att man inte får duscha med mycket tryck och helst på tre minuter VA?!" längtar jag numera hem till min egna lägenhet. Det blir ju alltid så. Det är bara det att den här gången lyckades jag inte ens med att trivas här ett helt dygn. 
Nåja. Ikväll ska jag i alla fall träffa Linda och Rebecca.
Rebecka ska flytta till Linköping. Då kommer jag ha Becca och Nettan i Linköping, Carro och Anna i Borås, Fi i Växjö, Linda och Hellan i Värnamo och jag själv i Jönköping. Det kommer blir bra det. Tror jag. Det är bättre än det är nu i alla fall. Gullungar.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

I know the feeling!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback