Miljöbilder.

Här är då lite miljöbilder från min lediga och soliga fredag. Eller nä, det var visst bara en miljöbild. 
För det första måste jag bara visa J's tavla som hänger här i rummet. Så jävla snygg. Och ungefär 1,5 x 1 m stor. Att ha Marilyn Monroe framför ansiktet när man vaknar på morgonen är ju... inspirerande.

Typ kaos på stan.

Hör och häpna, Ida har köpt en wrapklänning. En röd. Jag hade helt plockat bort den kategorin av klänning när jag var ute och letade idag. Trodde aldrig att en sådan skulle passa. Visserligen känner jag mig otroligt kurvig i den, men vafan...
Men. Den finns i brunt också, och jag känner nästan för att byta. Eller?

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Jag hejar på röd!

Postat av: K

Jag skulle nog säga brun.

2006-06-10 @ 16:19:02
Postat av: Knutte

Nej, inte brun! Den där var ju jättefin!

2006-06-10 @ 19:37:20
Postat av: Jens

Köp båda! KÖPKÖPKÖP!

2006-06-10 @ 23:44:28
Postat av: Mathias

Ida, du klär i allt! *blink*

2006-06-11 @ 03:04:32
Postat av: Ida

Haha, åh vad lätt ni gör det för mig då... Tack för hjälpen liksom :-P
Det lutar nog åt den röda, men jag måste i alla fall gå och titta på den bruna igen...

2006-06-11 @ 16:43:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback