Utmaning.

Såg att jag visst blivit utmanad av Jenny. Det var som tusan!
Men okej då.

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."
  • Jag har ofta ganska lätt att prata med människor, men om jag möter någon som påverkar mig/gör mig nervös, så sluter jag mig som en mussla och blir en blyg viol.
  • Kan ibland lägga för mycket pengar på onödiga saker. Typ: "Men asså, Robbie Williams-dvd'n måste jag ju bara ha! Och hur många ggr tror ni jag tittat på den sen? Hela alltså. Nej, just det, ingen gång. 
  • Jag går ofta min egen väg och är väldigt självständig. Ibland kan det säkert uppfattas som att jag är en envis jävel som gör tvärtemot alla andra. Men så är det inte, jag är flexibel och kompromissbar också. Lovar.
  • Jag är väldigt mesig med att stå för mina åsikter, eftersom jag har så svårt att veta vad som egentligen är min åsikt. Det finns fördelar och nackdelar med allting och jag vill att alla ska ha det bra, inklusive mig själv. Då blir det ibland svårt att välja. Säger ofta: "Jaa, joo i och för sig, men å andra sidan..."
  • Är nagelbitare och skäms otroligt mycket för det. Så jäkla okvinnligt och pretty disgusting när man tänker på det. Det konstiga är att jag aldrig kommer på mig själv med att göra det, för i så fall skulle jag sluta direkt. Jag gör nog det i sömnen tror jag.

Jag utmanar:
Isabelle
Bobo

Äh, vafan.. jag vet inte, så himla många bloggar läser jag inte och de jag läser har redan gjort det här. De andra jag läser kändes inte så akutella i det här fallet iaf. Tyvärr.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback