Torsten.

Detta är våran katt Torsten.


Torsten är konstig. Han är kastrerad så han tror att han kan ligga på rygg på hallmattan och fläka ut bakbenen hur som helst. Ibland ligger han i trappan och när jag ska kliva över honom brukar han sträcka ut framtassarna och försöka ta fast mig med klorna runt mina anklar. Jag och Torsten är inte de allra bästa vännerna av just den anledningen. Därför blev jag aningens skärrad när min syster (också på bilden) höll upp Torsten mot webbcameran och sa: "Ida, Torsten längtar efter dig!" Tänka sig ett en liten katts gula, illmariga blick kan skrämma en så. Precis som om han visste att jag fanns på andra sidan webbkameran. Brr...


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hahaha! Åh, Gud, jag skrattar på mig här borta!

Postat av: Ida

Hehe, jodu. Men den där katten är faktiskt inte helt normal. Det verkar förresten vara nån slags trend med familjen Johanssons katter, alla vi haft har varit lite "speciella". Fast det säger kanske mer om familjen Johansson än om katterna. Hmm.

2006-01-22 @ 19:37:35
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: storebror bobo

bebisen är amys storasysters. liam. världens gullunge! nu ska jag nog blogga lite...

2006-01-22 @ 21:23:05
URL: http://boboforlife.blogspot.com
Postat av: Mathias

Brr? Ska du också börja låta brr? ;)

2006-01-22 @ 23:00:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback