Rosebud.

Äh, men allvarligt talat. Nu vill jag faktiskt ha min Rosebud-salva. 
 
"Salvan som gjort succé!
Ett perfekt läppbalsam som ger mjuka, kyssvänliga och lätt rosenrosa läppar.
Den kan även användas till: självsprickor, utslag, spruckna nagelband och händer."18932-28
Beställde den hem hit eftersom ja, det är ju här jag är nu. Och den skulle kommit i slutet av förra veckan egentligen. Men nähä, inte kom den idag heller. Och på torsdag är jag inte på den här adressen längre, det var ju typiskt. Jag vill ha kyssvänliga läppar nu!

Ja. Det är ungefär så pass lite som hänt idag att jag inte har nånting vettigare att skriva om eller beklaga mig över. Det smartaste då kanske är att inte skriva nånting alls. Fast jag är inte så smart. Tydligen.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Men Ida! Vad har du nu gått på för reklambluff.. ;)

2006-01-03 @ 17:30:06
Postat av: Ida

Haha, det är ingen bluff!
Vänta bara tills jag får prova den. Mjuka, kyssvänliga och lätt rosenrosa läppar, jojo minsann. Det du, Jens.. Smack! ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback