Audrey!

Åh. En långvarig förlovning är ju en riktigt bra film. Man bara kastas in i den och de pratar så vacker franska och det går så fort och Audrey Tautou är så söt och det är så bra och helt plötsligt är det slut. Suck.


Blev rätt mycket film den här helgen. En långvarig förlovning, Liftarens väg till galaxen och Bröderna Grimm. Behöver jag säga att Bröderna Grimm var sämst av alla?
Lugn helg som sagt, men Sodalit-Linda är en snäll tjej som gjorde att min helg blev lite mer ostillsam än den hade varit annars. Sånt är bra. Blev minsann lite avis igår när jag hörde att vännerna hemma skulle ha en helkväll med middag och utgång. Därför längtar jag hem till hålan lite grann nu faktiskt. Nästa helg ska jag ut! Så är det bara. Punkt. Slut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback