Model.

Efter stora påtryckningar tänkte jag återigen visa bild på vår katt Torsten. Och eftersom han är en egotrippad katt som gärna vill visa upp sig trodde jag att det skulle bli en lätt match att ta några idolbilder till folket som läser min blogg. Men icke.

18932-62
Försöker fånga hans uppmärksamhet med alla slags hejaramsor och rop, trots det blir jag totalignorerad och den "mycket upptagna" katten ser inte ens åt mitt håll. Total brist på respekt, det har tydligen blivit nåt fel i uppfostran där.

18932-63
För att han överhuvudtaget ska lägga märke till mig måste jag peta på honom och säga: "Här är jag, ful-Torsten, titta hitåt då." Det gör han, men med en blick som säger: "Sluta peta på mig, din dumme fan. Jag är väldigt upptagen här i fönstret ser du väl?"


Kärlek börjar alltid med bråk.



Kommentarer:
Postat av: Jens

Haha, Tååsten, vilken superstjärna!

6 CD beställda från cdon för drygt femhundra balubas, det kallar jag najs prajs. Känns bra.

2006-02-07 @ 14:05:27
Postat av: Ida

Jaså! Vad kul. Fast vi måste ju diskutera vilka skivor du tog. För jag måste ju ha synpunkter.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback